This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

קמפיין חדש בבריטניה: QR בביקיני

| Monday, August 22, 2011
qrb-1.png  qrb2.png

עולם הפרסום נע קדימה במהירות, ומוצא כל העת אפיקים חדשים שינצלו את הטכנולוגיות החדשות שמתפתחות, כדי להפיק את המירב עבור המפרסמים, ולוודא שאת מסע הפרסום הבא שלהם, אף אחד לא ישכח.
location, location, location

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, בטורניר כדורעף חופים שיערך בלונדון בקיץ 2012 תוכלו לראות את חלק מהמתמודדות, כאשר על החלק האחורי של הבקיני שלהן מוטבע קוד QR, שיאפשר למי שיצלם אותו לקבל קישור אינטרנטי שייקח אותו הישר אל דף האינטרנט של המפרסמת.

מאחורי הרעיון לנצל את השטח ה"נדל"ני" הזה, בצירוף של טכנולוגיית קודי ה-QR נמצא משרד יח"צ אנגלי בשם MischiefPR, שהגה את הרעיון לצורך קמפיין עבור Betfair.com, אחת מקהילות ההימורים הגדולות בעולם שמקורה באנגליה. עבור שתי מתמודדות, Zara Dampney ו-Shauna Mullin, הרי ש-Betfair הפכו להיות הספונסרים שלהן לתחרויות כדור-עף חופים שיערכו בלונדון באוגוסט 2012. הצמד מדורג היום במקום ה-26 בעולם, וישנן תקוות רבות לגבי היכולות שלהן להעפיל אף מעבר לכך בתחרויות בלונדון בקיץ הבא. המגרש שנבחר לאחר את התחרויות הוא Horse Guards Parade, אחד המקומות הבולטים בלונדון.


בעקבות הבחירה לפרסם את המותג שלהם עם השחקניות, ב-Betfair יוכלו להינות מהעובדה שמצלמות הטלוויזיה מתרכזות בעיקר באזור החלציים של שחקניות כדור עף החופים, בין היתר כדי לראות את סימוני הידיים של השחקניות, כשהן מסמנות אחת לשניה את הטקטיקה שלהן להתמודד עם הזריקה הבאה של היריב.
להקליט את השידור

עקב כך, כל מי שיצפה במשדרים ברחבי העולם יוכל להקליט את המשדר, ואז להקפיא את ההקלטה בנקודות מסוימות בהן רואים את הקוד. אז, יכולים הצופים להוציא את הסמארטפון שלהם, לצלם את הקוד, ולהגיע אל דף המפרסם.


Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/qr-bikini-bum-vertising/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: