This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

Youtube מתרענן: זוכה לעיצוב מחודש

| Monday, July 11, 2011
comic-panda.png


אתר YouTube מציג לקהל המשתמשים שלו את העיצוב החדש, שקיבל את השם המתאים Cosmic Panda. מדובר בעיצוב נפרד מהאתר הנוכחי, ובכדי לראות ולהשתמש בו, עלינו לגשת אל דף הפרוייקט.

שלא במקרה, העיצוב החדש עלול להזכיר לכם במעט את גוגל+. גם כאן מדובר על אתר מעט אפלולי, שהצבעים השולטים בו הם אפור ולבן.
עיצובים חדשים

נדמה שמאז שיצא גוגל+, החליטה החברה לשנות את העיצובים בכלל המוצרים שלה. בתחילה שינתה גוגל את ממשק הג'ימייל והיומן, וכעת גל העדכונים מגיע גם אל YouTube. העיצוב החדש מציע לגולשים סוג של גישה שונה בעת שיטוט באתר, בין אם בעת צפייה, כניסה לערוץ או מעבר על רשימת ההשמעה – נדמה כי האפרוריות של גוגל הגיעה גם לשירות הוידאו שלה.

Comic Panda מציג חוויה חדשה של צפייה בסרטי וידאו, רשימות השמעה וערוצים. הממשק החדש זורם יותר ומפריד לחלוטין את איזור הצפייה ואיזור התגובות. כעת הסרטון שאנו צופים בו מופיע בחלק העליון של המסך, עם רקע כהה המיועד להוריד את הניגודיות שהייתה קיימת קודם בדף הלבן. בחלק התחתון מופיעות התגובות ולצידן סרטונים נוספים רלוונטים.

כמו כן, ה-Thumbnails גדולים יותר, ורשימת ההשמעה מוצגת מתחת לסרטון עצמו. ניתן לבחור בשלושה גדלים להצגת הוידאו במקום רק שניים שהיו אפשריים בממשק הישן, ובנוסף ניתן גם להציג את הסרטון במסך מלא. כפתורי הפידבק (Like, Add To, Share) מופרדים לחלוטין ונמצאים בחלקו התחתון של המסך, מעל תגובות המשתמשים.

אחד השינויים המשמעותיים ביותר שהממשק החדש מספק הוא כלים נוספים לעריכה ועיצוב הערוץ הפרטי שלנו ביוטיוב. הכלים עצמם רחבים יותר ונוחים יותר לבחירה, אנו יכולים לבחור תמונה שתייצג אותנו וקיימות 4 תבניות עיצוב מהן אנו יכולים לבחור את מראה הדף החדש שלנו, בהתאם לתחושה שאנו רוצים להעביר.


Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/cosmic-panda/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: