This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

גוגל פלוס יותאם לשפת הסימנים

| Wednesday, July 13, 2011
google-hangouts-signlanguage-support.png

גוגל פלוס, הרשת החברתית החדשה של גוגל, מקדמת אפשרויות תוכנה שיתאימו את אחת מהפונקציות הפופולאריות שלה, ה-Hangouts, גם לשפת הסימנים. בפרסומים שונים ברשת, מתארים המפתחים את הרצון שלהם לוודא שאוכלוסיית החרשים וכבדי השמיעה לא נשארת מאחור, בכל הקשור לשיחות הוידאו מרובות המשתתפים שמאפשרת גוגל פלוס לקיים.
אתגר תוכנה

מבחינת גוגל, מדובר בעיקר באתגר תוכנתי. על פי טענת המפתחים, כיום המערכת שמנהלת את Hangouts יודעת לזהות את הדובר ומאפשרת להדגיש את החלונית שלו, כדי שיתר משתתפי השיחה יוכלו לדעת בקלות מי מדבר באותו הרגע. כאשר כל משתתפי השיחה מדברים ביניהם בשפת הסימנים, אין שום אודיו שמגיע מהמיקרופונים אל שרתי גוגל, והתוכנה של גוגל היום לא תדע מי מהם מדבר. לכן, בגוגל יצטרכו לבצע התאמה, אשר תדע לאבחן מי הדובר באותו הרגע.

האתגר של גוגל, בר פתרון באמצעות עדכוני תוכנה; היות ושפת הסימנים מבוססת על תנועות ידיים וקו ראיה ישיר בין משתתף אחד לשני, הרי שבגוגל יצטרכו להכניס מנגנון שעם הפעלתו יסרוק את הוידאו של כל משתתף ב-Hangout, וישים לב מי מהם מזיז את ידיו על המסך. אותו אדם, באותו רגע, הוא הדובר. סריקות שכאלה לא אמורות להיות גם מסובכות לענקית כמו גוגל, וגוגל מסוגלת להוציא להרצה גרסה ראשונית של אלגוריתם כזה תוך זמן קצר.
לא משאירים אף אחד מאחור

על אף שהיא עדיין בבטא, הרשת החברתית של גוגל, גוגל פלוס, צוברת תאוצה ונבחנת על-ידי אנשים רבים בתור האלטרנטיבה שלהם לפייסבוק. עם השקתה, נוצר סחף של כמויות אדירות של אנשים שרוצים לנסות את השירות החדש, ולראות האם הוא באמת יכול לשרת אותם כאלטרנטיבה טובה יותר מפייסבוק.

Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/google-plus-accessibility/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: