This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

הכירו את Tango – המתחרה החדשה של סקייפ?

| Monday, July 4, 2011
tango-screen.jpg

אם נמאס לכם מסקייפ, מרבית החברים שלכם אינם משתמשים ב-iOS כך שאתם לא יכולים לצ'וטט איתם דרך FaceTime ותוכנת Fring פשוט לא "עושה" לכם את זה, בואו להכיר את המתחרה החדש, Tango.

בדומה למתחרותיה בשוק גם כאן המטרה העיקרית היא ניהול שיחות ווידאו ושיחות קוליות עם חברינו. אך בניגוד לשאר אפליקציית Tango נמצאת כרגע בקצב גדילה מסחרר, ועלולה לגזול את תואר "החברה בעלת כלי התקשורת העולמי עם קצב הצמיחה המהירה ביותר בהיסטוריה" מהמתחרה העיקרית שלה – סקייפ.
נעים להכיר

חברת Tango הוקמה על ידי אורי רז ואריק סיטון (Eric Sitton) בסוף 2010 ולאחר ארבעה חודשי פעילות בלבד הצליחה אפליקציית טנגו להגיע ל-8 מליון משתמשים, שהתקינו אותה על גבי הסמארטפון שלהם. לקח לה עוד חמישה חודשים כדי להגיע ל-9 מליון משתמשים, ובממוצע החברה מוסיפה 2.5 מליון משתמשים בכל חודש, כשזמן השיחה הממוצע עומד על כ-4 דקות.

תשעה חודשים עברו מהיום בו הושקה האפליקציה והחברה מונה כיום 17 מליון משתמשים רשומים על פני שתי פלטפורמות, אנדרואיד ו-iOS. להשוואה, כשסקייפ חגגה שנה להיווסדה ב-2004, אחזה רק ב-9 מליון משתמשים רשומים. המטרה העיקרית של חברת טנגו לשנה הקרובה היא להגיע ל-100 מליון משתמשים, אם לא יותר.

אפליקציית Tango שוחררה לקהל הרחב בסביבות אותה התקופה בה אפל הציגה לעולם את FaceTime. בזמן שהאפליקציה של אפל תמכה בשיחות רק בין משתמשי iOS, נדמה כי העובדה שטנגו הציעה שיחות מפלטפורמה אחת לאחרת היא זאת שעזרה לה להתפשט ולצבור פופולאריות במהרה בקרב המשתמשים.

נכון להיום האפליקציה מוצעת בחינם, והיא זמינה רק למשתמשי אייפון ואנדרואיד ולא קיימת תוכנה ייעודית לשימוש במחשב האישי. טנגו אומרת כי בעתיד תציע אפשרויות "פרימיום" בתשלום למשתמשים, אך לא ציינה מה אפשרויות אלו יכילו בתוכן. סביר להניח שבנוסף להתפתחות הכלכלית, החברה גם תגביר את התחרות במתחרותיה ותציע תמיכה למשתמש הביתי.

Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/tango-mobile-1/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: