This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

גיבוי מערכת ההפעלה לקובץ Image

| Thursday, July 7, 2011
שלום לכולם,

כאן דן ויזנפלד מצוות התמיכה של

מערכות ההפעלה Windows Vista ו-Windows 7 הציגו לנו את היכולת לגבות את כל מערכת ההפעלה שלנו לקובץ Image אחד, בקלות ובנוחות.

מה שפעם דרש התערבות של תוכנות צד ג', אפשרי כעת בצורה פשוטה ונוחה מתמיד על ידי לחיצת כפתור במערכת ההפעלה.

קובץ ה-Image יכול לשמש אותנו במצבים בהם המערכת קרסה (כתוצאה מתקלת חומרה או וירוס לדוגמא) או במצבים אחרים בהם ברצוננו לשחזר את המערכת למצב ההתחלתי שלה.

אפשרות יצירת ה-Image מתאפשרת במערכות Windows Vista ו-Windows 7 בגרסאות Business, Professional, Ultimate ו-Enterprise, ובמערכות Windows 7 גם בגרסת Home Premium.

את קובץ ה-Image, המכיל העתק מדויק של מערכת ההפעלה שלכם (וכוננים נוספים באם תבחרו בכך), תוכלו לשמור על כונן קשיח נוסף במחשב, על דיסק DVD או על התקן נייד (DiskOnKey או כונן קשיח נייד).

כמה נקודות חשובות לפני שאסביר כיצד לבצע את יצירת תמונת המערכת:

* בהתקנים חיצוניים ניתן לשמור מס' גרסאות של ה-Image. בעת מילוי -ההתקן, ימחקו קבצי Image ישנים בתצורת FIFO (First-in, First-out), דהיינו, הקובץ הישן ביותר יימחק ויפנה מקום לקבצים חדשים יותר.

* המידע עצמו ישמר בפורמט VHD במיקום (Drive:\WindowsImageBackuo\ComputerName)

* יצירת תמונת מערכת לא מאפשרת שחזור קבצים בודדים. יש לשפוך את ה-Image כולו לאחר ניקוי (פרמוט) המחשב על מנת להשתמש במידע.

* על מנת לשחזר (לפרוס) את ה-Image יש צורך בדיסק התקנה מקורי של מערכת ההפעלה Windows Vista או Windows 7. לחילופין, ניתן ליצור דיסק תיקון למערכת ההפעלה, ולפרוס את ה-Image באמצעותו. תוכלו להיעזר במדריך הבא על מנת ליצור את דיסק התיקון.

ניגש לעבודה.

1. לחצו על Start (התחל) ולאחר מכן היכנסו ל-Control Panel (לוח הבקרה).


--1_thumb_0DC7A5F0.png


Read more: Microsoft Support blog
QR: image.aspx

Posted via email from Jasper-net

0 comments: