This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

הושקה: JailbreakMe 3.0 – פריצת Web לאייפון ולאייפד

| Wednesday, July 6, 2011
holybejesus.png

פריצת מכשירי ה-iDevices המדוברת והפשוטה ביותר לביצוע תהליך Jailbreak שוחררה הלילה ומאפשרת לפרוץ את מכשירי האייפון, האייפד או האייפוד טאצ' באמצעות גלישה לאתר ייעודי ולחיצה על כפתור ישירות מדפדפן המכשיר. הפריצה החדשה מותאמת ל-iOS בגרסה 4.3.3 ומאפשרת לראשונה לפרוץ גם את מכשיר האייפד 2.

בהודעה שפירסמה הלילה קבוצת ה-DevTeam, הצהירה האחרונה כי פריצת ה-Jailbreakme עליה שקד כבר תקופה ארוכה במיוחד Comex, הושלמה וניתנת להפעלה באמצעות גלישה לאתר Jailbreakme מדפדפן המכשיר. הפריצה מנצלת חור אבטחה במערכת ההפעלה iOS הנוגע להצגת קבצי PDF, טכניקה ששימשה בעבר את גרסאותיה הקודמות של פריצת ה-Web הפופולארית.
מוקדם מהצפוי

במהלך הרצת גרסת בטא סגורה שנועדה לאתר תקלות לפני שחרור הגרסה הסופית, הדליף אחד המשתתפים את הפירצה במהלך סוף השבוע האחרון והוביל להמולה רבה בקרב קהילת הפורצים. מאחר וכך, החליט מפתח הפריצה, Comex, להשיק את הגרסה הקיימת עם עדכונים קלים מוקדם מהצפוי ולא להתאים אותה לגרסאות מערכת ההפעלה הקודמות של iOS כפי שתיכנן תחילה.

JailbreakMe מותאמת בשלב זה ל-iOS בגרסה 4.3.3 בלבד ולמכשירים הבאים: שני דגמי האייפד, אייפון 3GS, אייפון 4, ושני הדגמים האחרונים של מכשיר האייפוד טאצ' (דור שלישי ורביעי).

אתמול הציב Comex את אחד הסממנים המזוהים יותר עם עדכון חנות האפסטור של אפל באתר JailbreakMe: פתק קטן וצהוב המציין כי האתר יחזור לפעילות בקרוב. אמש עלה האתר לאוויר יחד עם הפריצה המיוחלת ומעתה ועד שאפל תחסום את הפריצה באמצעות עדכון מערכת ההפעלה, הפריצה זמינה לביצוע תהליך Jailbreak ישירות ממכשירי ה-iDevices.
בקרוב: גרסה מעודכנת ל-iOS

אחרי חודשים ארוכים בהם היתה ידה של אפל על העליונה התהפכו אמש היוצרות. פריצת UserLand Based היא הסיוט הכי גדול של קופרטינו. בפעם הקודמת שקהילת הפריצה הציגה את JailbreakMe נאלצה אפל להתמודד עם מכשירים שנפרצו בחנויות ה-Apple Store, שגרמו למבוכה רבה לחברה ואשר לוו בטרנד יוטיובי של לקוחות שפרצו את המכשירים שהוצבו עבור התנסות בחנויות השונות ואשר תיעדו את התהליך באמצעות סרטוני וידאו שהועלו אל הרשת.


Read more: NewsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/jailbreakme3-ipad-iphone/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: