This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

גוגל מציגה: משחקים פלוס

| Monday, July 25, 2011
כשגוגל השיקה את הרשת החברתית החדשה שלה, גוגל+, אחת השאלות הראשונות היו "האם גם היא תציע משחקים?". השבוע התגלתה עוד חתיכה מהפאזל, כשבדפי העזרה באתר גוגל הופיעה התייחסות ברורה למדור המשחקים החדש שלה.
Googville

מסתמן כי גוגל+ מתכננת להציב אתגר אמיתי לפייסבוק, על ידי השקת מדור משחקים משלה. מהלך זה היה צפוי, שכן פייסבוק היא המובילה כיום בתחום משחקי האונליין ונדמה כי זוהי אחת הסיבות בגללה משתמשים אינם ממהרים לנטוש אותה. אישור למדור המשחקים החדש, שיקרא Games Stream היה ניתן למצוא בדף העזרה של אתר גוגל+ עצמו, אך החברה כבר הספיקה לערוך את הטקסט ולמחוק את ההתייחסות למדור החדש.

כשהשמועות אודות הוספת משחקים לגוגל+ החלו להשתחרר לראשונה, הועלו הרבה שאלות שנגעו בעיקר לאופן הפעולה שלהם. המשתמשים תהו האם יוכלו להמנע מהודעות המשחק שיציפו את הזרם שלהם, האם יהיה עליהם ליצור מעגל חדש לכל חבריהם שנוטים לשחק הרבה או שאולי יהיה ניתן לבחור אם תכני המשחקים בכלל יוצגו. נדמה שגוגל הפנימה את חששות המשתמשים ומסתמן כי תרכז את עדכוני המשחקים בזרם נפרד לחלוטין.

זוהי לא ההוכחה היחידה לכך שגוגל משיקה מדור משחקים משלה. לפני מספר שבועות התגלו מספר שורות קוד המעידות על כך שגוגל מתכננת להטמיע משחקים ברשת החברתית שלה, כמו כן החברה פרסמה מודעת דרושים עבור ראש חטיבת משחקים. במילים אחרות, אין הפתעה בכך שגוגל+ תציג משחקים, אלא רק שאלה של זמן מתי היא תשיק אותם באופן רשמי.


Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/google-games-stream/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: