This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

Hyper-V - התקנה ראשונית

| Wednesday, June 15, 2011
כמה דברי הקדמה... 
את כל הפוסטים אני אכתוב עם הסברים בעברית זאת מכוון שיש המון חומר וידע באנגלית, כמובן שהמאמרים הטכניים יפרטו נושאים שקיימים כבר באנגלית ובמקרים מסויימים ייתכן שאין מקביל באנגלית למאמר הטכני שאכתוב בעברית זאת בעקבות צבירת ידע מניסיון עם המוצרים. 
אני אתמקד בכל פוסט בנושא אחד ואשתדל לכסות את כולו(כמובן שכל פוסט יכול לפתוח דלת לעוד עשרות פוסטים אחרים), ניתן לשלוח שאלות או בקשות לפוסטים בתגובות\פנייה אישית\אימייל - תרגישו חופשי. 
הכי חשוב מבחינתי - הפוסטים לא באים להמליץ על מוצר מסוים או על ארכיטקטורה מסוימת, אלא מטרתם להביא אל הכתוב פרוצדורות טכניות (ולא לעסוק ביכולותיו של מוצר על רעהו). 
הפוסטים יתחילו בפעולות בסיסיות ולאט לאט ארחיב על נושאים שהם לא פשוטים לביצוע (ולעיתים אף לא ניתן לבצעם ב-GUI הבסיסי ונידרש להשתמש רק בPowerShell).

אז איך מתחילים? 

נדרש להתקין שרת עם גרסת Windows Server 2008 R2, אני ממליצה להתקין את חבילת התיקונים שMicrosoft שחררו SP1. 
לינק למידע ולהורדת חבילת התיקונים.

טיפ קטן שחייב להיות מובן מאליו לאיש סיסטם: במידה ואתם עובדים על סביבת Production אני ממליצה לבצע תוכנית שדרוג מסודרת ולוודא שהמערכות של הארגון שלכם עובדות בצורה תקינה עם גרסת התיקונים, אף פעם לא מומלץ לבצע התקנה ראשונה ישירות בסביבה שעובדים עליה, קחו את הבדיקה הזו Offline ותבצעו בדיקות מסודרות, זה יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש.

התקנת Hyper-V Role: 

ניתן לבצע זאת בשתי דרכים. 
הדרך העדיפה בעיני היא להשתמש בPowerShell, בפוסטים הבאים אציג לכם את PS בצורה יותר מעמיקה, בשתי מילים: מדובר על כלי מאוד חזק שכל אחד מאתנו חייב לדעת להשתמש בו, באמצעות מספר פקודות ניתן לבצע עבודה שדורשת המון קליקים ועבודה ידנית. 
התקנת PS - אתם מקבלים את PS כחלק מהתקנת מ"ה 7 או Server 2008, אם אתם רוצים להשתמש בPS בגרסת מ"ה קודמת אז נדרש להוריד ולהתקין את הכלי. 
בפוסט שיפורסם בהמשך אני אסביר בדיוק את ההבדלים שקיימים ובמה כדאי לכם להשתמש.

Read more: Esther Fakiri

Posted via email from Jasper-net

0 comments: