This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

Application Virtualization Accelerator Adobe Acrobat Reader X

| Tuesday, August 30, 2011
image_thumb_55D83402.png

שלום לכולם כאן אורן דעבול מצוות יועצי התשתיות של חברת  Agile Business Solutions בחרתי להציג בפניכם היום את יכולותיו של Application Virtualization Sequencer Package Accelerator .

כיום רוב הארוגניים עוברים לשלל המוצרי ה- Mdop  שבניהם קיים מוצר ה- App-V שעליו נדבר היום , מוצר זה מספק שירות וירטואלי לאפליקציות דבר שנותן לארגון זמינות ויכולת ניהול של אפלקציות כמו שלא היה מקודם לכן . ומכיוון שיש ביקוש רב למוצר זה מיקרוסופט פתחה גלריה של חבילות מהירות לתקנה אשר נמצא באתר האינטרנט של מיקרוסופט .כיום אני אציג בפניכם את מנגנון Package Accelerator אשר נמצא ב App-V Sequencer איך הוא יכול לתרום לנו חיסכון בזמן בעת יצירת חבליה לאפליקצית וירטואלית , בתהליך זה נדגים את האריזה החבילה באמצעות מנגנון זה .

על מנת שנוכל להתחיל בתהליך אריזת החבילה החדשה נצטרך להיכנס לקישור הנ"ל Package Accelerator  ונוריד משם את Acrobat Reader X  אשר נמצא בגלרית הנתונים של מיקרוסופט ,לאחר הורדה נקבל קובץ בשם cab.* שהוא קובץ ההתקנה הראשונית שתעשה את כול תהליך ההתקנה קלה ומהירה .

לאחר הורדה של מאיץ החבילה הנ"ל נצטרך להשתמש ב-Windows 7 App-V sequencer שאותו התקנו מקודם לכן , את קובץ *.cab נשמור על שולחן העבודה , ואת קובץ Acrobat Reader X.MSI נחלץ באמצעות WinRAR ונשמור אותו בשולחן העבודה בתקיה בשם Adobe X .

ניתן לראות את רשימת הקבצים שצריכים להיות מצויים בתקיה על שולחן העבודה .

Read more: Agile IT Blog
QR: application-virtualization-accelerator-adobe-acrobat-reader.aspx

Posted via email from Jasper-net

0 comments: