This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

11 טיפים ליזם המתחיל

| Thursday, January 13, 2011
מגיע יזם עם רעיון נהדר, יש פידבק חיובי מהח'ברה ומודל עסקי שנלקח מהאינטרנט שיושב בול על הרעיון. זה כל כך טוב, שתוך שנה מסיום הפיתוח כבר קונים את הוילה של מסודרים. מה שאנשים לא ראו בסדרה, זה את כל מה שקרה לפני שהחבר'ה הגיעו לאקזיט ובכלל באופן כללי, החיים לא תמיד נראים כמו מסודרים.

גם לכם יש רעיון לסטארטאפ? גם אתם רוצים לעשות אקזיט? בואו לשמוע מיזמים שכבר עשו את זה באירוע GeekU שיערך ב-26 בינואר.

אספנו עבור היזם המתחיל 11 טיפים ונקודות שרצוי שכל יזם מתחיל יקח בחשבון לפני שהוא יוצא לדרך.

1. האם אתם מתחברים לתחום שבחרתם? יזמות, ובמיוחד ניהול עסק, זה קשה ומסובך. לקוחות, ספקים, בעיות במוצר – הרבה דאגות והרבה מאמץ והשקעה. יזמות זה לא 9 עד 5. תהיו מוכנים לעבוד 26 שעות ביממה – וזה אומר שיהיו הרבה ויתורים בדרך. אפשר כבר על ההתחלה להגיד שלום לתחביבים וחברים ובהמשך גם ללימודים ולעבודה. אם אתם לא באמת אוהבים את התחום ורק רוצים לעשות כסף – חבל על הזמן שלכם*

2. תמכרו מה שאנשים קונים, לא מה שאתם רוצים למכור. הקומקום שסופר זמן עד שהוא מוכן ואז שופך אוטומטית את המים לכוס זה רעיון מגניב, אבל עלויות הייצור הגבוהות שלו ימנעו מאנשים לקנות אותו. תחשבו על מה הלקוחות באמת צריכים ונסו לעקוב אחר דפוסי הקנייה שלהם.

3. פוקוס אפשר לנסות להשתלט על כל השוק בכל העולם. אבל עדיף להתחיל במומחיות ספציפית במדינה או אזור גיאוגרפי אחד. קשה להשיג לקוחות, וככל שתתמקדו בפתרון הייחודי שאתם מספקים כך יהיה קל יותר להשיג לקוחות.

4. אתם לא הלקוח של עצמכם. אתם בהגדרה מאוהבים במוצר שלכם. לעולם לא תראו את החסרונות שלו. גשו לחבר הכי כנה שלכם והשביעו אותו להגיד לכם את האמת, כל האמת ורק את האמת – ואז תקשיבו למה שיש לו לאמר.

5. סודי ביותר vs ללמוד מהתעשייה. יש יזמים ששומרים על הרעיון עד לדקה ה-90 ויש כאלו שמספרים לכל העולם על מנת לנסות וללמוד כמה שיותר ממומחים בתעשייה אליה הם מכוונים. אין חוק ברור בעניין, אבל אני ממליץ לכם לאסוף כמה שיותר דעות. אם אתם מפחדים על הרעיון השמיטו פרט או שניים שעושים אותכם מיוחדים, אבל תשאפו להיפגש עם כמה שיותר אנשים מהתעשייה אליה אתם מכוונים.

6. בנו את המוצר לפני פגישה עם משקיעים. מוצר מוכן עושה וואו! אבל אם לא ניתן להכין דמו טוב של המוצר, תשקיעו בהצגה ויזואלית אחרת (לא powerpoint) – זה ימשוך יותר תשומת לב לרעיון שלכם. גם כי רואים שהשקעתם זמן וכסף וגם כי יש על מה להסתכל.

Read more: NewsGeek

Posted via email from .NET Info

1 comments:

Anonymous said...

You should take pаrt in a conteѕt for one of the fineѕt webѕitеѕ on
the intеrnet. I'm going to highly recommend this web site!

Here is my blog; dumpster hire
Also see my site > ct dumpster rental