This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

מלחמת הקופונים: Facebook Deals מגיעה לישראל

| Tuesday, August 16, 2011
facebook-deals-3.png

מאות אתרים בארץ כבר מציעים מבצעים יומיים והגולשים ממשיכים לרכוש אותם בהתלהבות. אין ספק שגולשי האינטרנט מעוניינים לקבל הצעות טובות ומשלמות ונדמה שבעקבות כך ענקיות אינטרנט כגון גוגל ופייסבוק בוחרות גם הן להכנס לזירה המסחרית.
מלחמת הקופונים

בתחילת החודש רכשה גוגל את חברת The Dealmap המציעה דילים מ-450 חנויות ומעניקה למשתמשיה אפשרות למיין אותם על פי מיקומם בעזרת אפליקציית סלולר, אתר אינטרנט וניוזלטר יומי המגיע במייל. גוגל כבר ניסתה זמן מה להכנס לזירת הקופונים, עם נסיון לרכוש את גרופון, הקמת אתר דילים משלה וכעת עם הרכישה הסופית של החברה.

ברגע שגוגל נכנסה למשחק, אין זה פלא שפייסבוק מעוניינת לקחת חלק בתעשייה הצומחת גם היא. הרשת החברתית השיקה את Facebook Deals כבר בנובמבר 2010 ומאז משווקת את הדילים היומיים שלה לכלל העולם. בינואר שחררה את השירות גם בקנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ובריטניה – ישראל היא הבאה בתור.

שירות הקופונים של פייסבוק מבוסס על Check In's שהמשתמש עושה ומאפשר לו לראות איזה מבצעים מוצעים כעת בעסקים הקיימים סביב המקום בו הוא נמצא. רק לאחר שמשתמש עושה צ'ק אין, מופיעים לו הקופונים הרלוונטים אותם העסקים בחרו להציג.

שירות הדילים של פייסבוק מציע ארבע אפשרויות פרסום עבור בעלי העסקים, הראשון הוא דילים אישיים – הצעה חד פעמית להנחה או מוצר חינמי ללקוחות חדשים או חוזרים, כפי שנהוג כיום במרבית אתרי הקופונים הקיימים. האפשרות השניה היא ללקוחות נאמנים, כלומר להציע ללקוחות שעושים מספר מסויים של צ'ק אינים את הקופון המבוקש.

האפשרות השלישית היא דילים לחברים, בעל החנות יכול להציע הנחות או קופונים לקבוצה של עד שמונה לקוחות המגיעים לחנות יחדיו והאפשרות הרביעית והאחרונה היא פעילות צדקה שבה בעלי העסקים יכולים להציע ללקוחות לתרום סכום כסף מסויים, שיועבר לארגון צדקה שבחר מראש.
קופון למזרח התיכון

לאחרונה הגיע שירות Facebook Deal גם לדרום אפריקה, כשבעלת החוזה היא חברה בשם Habari Media. לטענת החברה, משתמשי פייסבוק מבלים בממוצע 30 דקות ביום באתר, כך שחשופים למידע המגיע ישירות מהרשת החברתית יותר מאשר מפרסמים אחרים ברחבי האינטרנט. Facebook Deals צפוי להציג הצעות טובות יותר, על ידי שילוב בין פלטפורמה קיימת הנמצאת בשימוש רחב – Facebook Places לבין שיווק מבוסס מקום המתבסס על מיקומם הנוכחי של המשתמשים ויודע להציע להם את הדילים הרלוונטים ביותר, בהתחשב בבית העסק בו הם נמצאים.

Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/facebook-deals-daily-deal-coupon/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: