This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

התגלה: טרויאני לגניבת BitCoins

| Monday, June 20, 2011
חברת סימנטק מדווחת על גילוי סוג חדש של סוס טרויאני, אשר תפקידו לגנוב לכם את הארנק הוירטואלי המכיל את מטבעות ה-BitCoins שלכם.

wallet.dat
הסוס הטרויאני החדש נוצר כדי לחפש במחשבים הנגועים את הקובץ של הארנק הוירטואלי המחזיק בנתונים של מטבעות ה-BitCoins שבבעלות המשתמש במחשב. עם איתור הקובץ הספציפי, הסוס הטרויאני לוקח את הקובץ ומעביר אותו באמצעות FTP אל כותבי הטרויאני. נזכיר, כי כל שיטת ה-BitCoins מבוססת על כך שהתיעוד של המטבעות שבבעלותכם מאוחסנת כקובץ במחשב שלכם. בעל הקובץ, הוא בעל ה-BitCoin.

המטבע עצמו נשמר על המחשב שלכם כקובץ אותו ניתן לאחסן כמו כל קובץ אחר על הדיסק קשיח או כל מדיה אחרת. באותו אופן, הוא גם יכול "ללכת לאיבוד". אם הולך לכם לאיבוד הזיכרון הנייד שעליו קובץ ה-BitCoin, אבד גם הכסף, כאילו אבד לכם הארנק הפיזי. אם קרס לכם הדיסק הקשיח, ולא הספקתם לעשות גיבוי לקובץ ה-BitCoin, אבד הכסף. בנוסף, יכול לקבל ולהחזיק ב-BitCoin רק מי שיש לו חשבון ברשת, עם מספר ייחודי משלו. ובהקשר של הטרויאני החדש, אם לוקחים לכם את הקובץ, לוקחים לכם את הכסף.

ניתן להגן?
אם אתה משתמשים ב-BitCoins, ההמלצה כרגע של סימנטק היא להצפין את קובץ הארנק שלכם עם סיסמא ארוכה במיוחד, כזאת שתקשה על הפורץ שחטף לכם את הקובץ לגשת אל התוכן שלו. בפועל, גם אם אתם יכולים להעביר את קובץ הארנק שלכם למדיה ניידת ולמחוק אותו מהמחשב המחובר לאינטרנט, הרי שברגע שתרצו להשתמש בארנק הוירטואלי תצטרכו ממילא לחבר אותו שוב לאותו מחשב, ולחשוף אותו לאותה סכנה, אם המחשב שלכם חשוד ככזה שאולי נדבק בסוס הטרויאני החדש.

Read more: newsGeek

Posted via email from Jasper-net

0 comments: