This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

יצירת אפליקציה ל-Ovi Store / מדריך

| Thursday, February 3, 2011
אני לא יודע מה הגורם הפסיכולוגי שמוביל אותי פעם אחר פעם לסלוד מהגדולים ביותר, אבל, כמו שאמרתי – אני סולד מהגדולים ביותר. אני לא שונא אותם, אני לא מייחל לנפילה שלהם אבל באופן אוטומאטי אני עובר לצד של האנדדוגז, אלו שכביכול נמצאים בעמדה של נחיתות.

המקרה הכי בולט בעיני היום הם חברות כגון נוקיה, שמאבדת את השליטה בשוק הסלולרי, ומיקרוסופט, שכשלה בניסיונה לייצר מכשירים סלולרים (קין), בניסיונה לתפוס נתח שוק מכובד בין מערכות ההפעלה הסלולריות (וינדוז 7 מובייל, מעניין באמת לאן זה יתפתח) וגם בניסיון שלה לשלוט בשוק נגני ה MP3 (זון Zune).

אי לכך ובהתאם לזאת אני מתייצב לימין האנדרדוגז ומפרסם את המדריך ליצירת אפליקציה לשוק האפליקציות של נוקיה, ה OVI Store, אם אתם רוצים לראות את האתר או את הבלוג שלכם במכשירי סלולר של נוקיה זה המדריך הסודי אותו חיפשתם. בואו נתחיל:

1. הפעילו את הדפדפן שלכם (שכבר פועל כי אתם קוראים את השורות האלו. מצטער, אני פשוט אוהב להתחכם).

2. כנסו לקישור הבא.

3. נרשמים: זהו טופס הרישום, לא מורכב ולא מסובך. אני מאמין (או לפחות מקווה שאתם, כקוראים של הבלוג שלי) תצליחו למלא אותו בכוחות עצמכם. אני מאמין בכם. אחרי שתקבלו מייל אישור מנוקיה תוכלו להמשיך לשלבים הבאים:

sign-300x239.jpg

Read more: NeewsGeek

Posted via email from Jasper-net

0 comments: