This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

עידן חדש לסטארטאפים בישראל – הכירו את Venturegeeks

| Monday, January 31, 2011
בשנתיים האחרונות אנחנו עובדים מאוד קשה בניוזגיק כדי לספק לקהילה הטכנולוגית את כל החידושים, העדכונים וכל מה שקורה בתחום הטכנולוגיה בארץ ובעולם, מזווית ראייה קצת שונה וטכנולוגית יותר. בשנתיים הללו, במהלך הסיקור של סצינת הסטארטאפים הישראלית נפגשנו עם מאות סטארטאפים שונים, שנמצאים כל אחד בשלב שונה ולכל אחד ניסינו לעזור היכן שיכלנו.

השלב הטבעי הבא בחיבור שלנו לקהילת הסטארטאפים והיזמים הישראלים היה הקמת מקום בו נוכל לגשר על הפער שקיים היום בידע של יזמים. לא מעט יזמים נמצאים בינינו, עם רעיון, אולי עם עוד חבר צוות, אבל בלי ידע על הדרך שעליהם לעבור מהשלב בו יש להם רעיון מצוין לשלב בו המימוש שלו אפשרי ובעקבותיו גם אפשר להקים חברה מצליחה. חוסר הנסיון והטעויות שבאות איתו הופכים את הדרך להצלחה לקשה יותר.

פער נוסף שמצאנו שקשה מאוד לגשר עליו הוא שלא לכל אחד מאיתנו יש חברים, משפחה או פראיירים (בעיית ה-FFF) שיאמינו בנו וישקיעו בנו כסף וזמן כדי להצליח.

כדי לגשר על הפערים הללו, חברנו למשקיע אמריקני ולקבוצה גדולה של מנטורים מהארץ, מאירופה ומארצות הברית, ובנינו במהלך החודשים האחרונים אקו סיסטם שיוכל לתמוך ביזמים הישראלים אשר נותרים בהרבה מקרים ללא מענה מתאים בשלב מוקדם וקריטי כל כך להמשך. המענה המדובר, מגיע בדמות תוכנית הסטארטאפים החדשה שלנו, Venturegeeks.

Venturegeeks –  Turning every adventure into a venture

התוכנית כוללת את כל מה שצריך כדי לעזור ליזמים להמשיך מהשלב הראשוני, בין אם מדובר ברעיון, תוכנית עסקית או אפילו בטא עובדת ועד לשלב שבו הם יכולים לגייס השקעת Seed ראשונה. רוב היזמים בארץ עדיין לא מכירים את הפער הזה, אך כל מי שניסה פעם או פעמיים לגייס כסף בשלבים הראשונים של המיזם שלו כבר מכיר את התגובות של רוב המשקיעים כשניגשים אליהם עם רעיון או מצגת בלבד.

המטרה שלנו ב-Venturegeeks, היא לאפשר לאותם היזמים להתרכז ברעיון ובמוצר ולספק להם סביבה יזמית תומכת. כדי לעשות את זה, אנחנו נשקיע ביזמים מימון ראשוני בגובה של עד 20,000 דולר על-מנת לספק את הצרכים שלהם בשלב המוקדם שבו הם נמצאים. מימון הראשוני, יחד עם הייעוץ השירותים המשלימים שיסופקו לחברות בתוכנית על-ידי השותפים שלנו, יאפשרו ליזמים להתמקד במה שהם יודעים לעשות הכי טוב – בפיתוח הרעיון שלהם.

Read more: newsGeek

Posted via email from Jasper-net

0 comments: