This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

איי הבתולה הבריטיים (BVI – British Virgin Islands)

| Monday, March 15, 2010
איי הבתולה הבריטיים (BVI – British Virgin Islands)


איי הבתולה הבריטיים (BVI – British Virgin Islands) הם קבוצת איים בים הקריבי, אשר שייכים לבריטניה והינה חלק מארכיפלג איי הבתולה. איי הבתולה הבריטיים כוללים 4 איים עיקריים ועוד כ- 50 איים קטנים. אוכלוסיית האיים מונע כ- 22,000 איש ועיר הביה רואוד טאון שוכנת באי הגדול טורטולה.

כלכלה:

איי הבתולה הבריטיים (BVI – British Virgin Islands) הם אחת מקבוצות האיים המשגשגות ביותר. שני מקורות ההכנסה העיקריים ב- BVI הם תיירות ושירותים פיננסיים. 50% מההכנסות של המדינה, מקורם בתעשיית האופשור Offshore ומגיעים מאגרות שונות של רישום חברות זרות הרשומות באי ונהנות מהטבות מס כתוצאה מהיותו של האי אחד ממקלטי המס הנפוצים בעולם  לרישום חברות זרות.

רישום חברות זרות:

צורת הרישום של חברה באיי הבתולה הבריטיים הינה "חברה עסקית בינלאומית" (IBC – International Business Company) ומעוגנות תחת חוק החברות הבינלאומי משנת 1984 וחוק הבנקים והנאמנויות משנת 1990. הליך הרישום של חברות זרות ב- BVI מחייב נציג מקומי וכתובת רשומה בתוך האיים.
שם החברה:


נאסר על החברה להשתמש בשם זהה או דומה לשם של חברה קיימת. יש איסור על שימוש במילים הבאות בשם החברה, למעט בקיום רשיון או הסכמה רשמית של ממשלת איי הבתולה הבריטיים: בנק, נאמנות, נאמנים, ביטוח, ביטחון, ביטוח משנה, בניית הקהילה, חסכונות, הלוואות, לשכת המסחר, אוניברסיטה, קרן עירונית, קרן השקעות ניהולית או כל מילה מקבילה בשפה אחרת.

בעלי מניות:

לחברות זרות ישנה דרישה של לפחות בעל מניות אחד. בעל המניות יכול להיות יחיד או חברה. ב- BVI ישנו חסיון על בעל המניות והוא אינו מופיעה ברשם החברות, כלומר, המידע אינו נגיש לציבור. הרישום של  בעל המניות יופיע רק אצל הנציג המקומי.

דירקטורים:

ישנה דרישה של לפחות דירקטור אחד. הדירקטור אינו חייב להיות מקומי והוא יכול להיות יחיד או חברה.

דו"חות כספיים:

אין צורך בהגשת דוחו"ת כספיים

מיסוי:

חברות זרות הרשומות באיי הבתולה הבריטיים (BVI – British Virgin Islands) נהנות ממס של 0% על הכנסות שמקורם מחוץ לאיים. דיבידנדים וריבית המשולמים לתושבי חוץ פטורים מניכוי מס במקור. אין מס על רווחי הון, על מתנות ומס עזבון. ל- BVI קיימות אמנות מס עם בריטניה, יפן ושוויץ.

ביטויים רלבנטים – הקמת חברה באיי הבתולה,הקמת חברת BVI, רישום חברת

Posted via email from jasper22's posterous

0 comments: