This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

Windows 8 מגיע ל-Enterprise

| Monday, April 23, 2012
Inline image 1

קצת לאחר השקת גרסת ה-Windows 8 Developer Preview שאלו אותי לא מעט, מה קורה עם גרסה לארגונים, מה החידוש שמביא איתו ל-IT הארגוני ואיפה היתרונות. אז Windows 8 זה לא רק Metro UI (שלדעתי זהו ממשק חדשני ומצוין) והחלטתי לסכם ממש בקצרה את החידושים והשינויים ש- 8 Windows מביא איתו לארגונים החל מהקטנים ועד הגדולים.

לפני מספר ימים נחשפו הגרסאות שמיקרוסופט מציעה ב-Windows 8 למשתמשי קצה, הגרסאות הנ”ל הן:

Windows 8

Windows 8 Pro

Windows RT

גרסת ה-Enterprise היא הגרסה שמזוהה עם גרסת ה-Windows 8 Pro אשר מכוונת למגזר העסקי. גרסת ה-Windows 8 Pro מציעה לא מעט חידושים.

השינויים שיש ב-Windows 8 Pro הן:

Windows To Go

גרסת של Windows 8 Desktop שמבצעת אתחול מדיסק/התקן חיצוני, ואשר מנוהלת בצורה מלאה מה-IT הארגוני. החידוש הנ”ל נותן גמישות רבה לארגון ע”י כך שמשתמשים חיצוניים כגון: סוכנים, אנשי מכירות ואנשי שטח שרוצים להביא מחשב “מהבית” והמושג הנכון יותר הוא Bring Your Own PC.

האפשרות של להביא מחשב מהבית מאפשרת ל-IT הארגוני לבצע Image שכולל בתוכו את המדיניות הארגונית לפי דרישות ה-IT ואבטחת המידע ולהתעדכן במידה ומתחברים לארגון, וע”י כך לתת למחשבים אלה להתחבר לארגון מה שלא אפשרי כיום.

Direct Access

מאפשר למשתמשים להתחבר לארגון בצורה שקופה ולקבל את המשאבים בארגון ללא כל צורך ב-VPN או בהגדרות נוספות. הרכיב הנ”ל מאפשר לאותם מחשבים שמתחברים “מבחוץ” לקבל פוליסי ארגוני, עדכונים וכו’.

אפשר ליישם Direct Access עם IPV4 מול השרתים הארגוניים.

Branch Cache – מאפשר למשתמשים לבצע cache לקבצים, אתרים ומידע נוסף מהשרתים הארגוניים, וע”י כך אין צורך להוריד מידע פעם נוספת או מחדש על גבי ה-WAN.

Read more: Eli Shlomo Blogs
QR: Inline image 2

Posted via email from Jasper-net

0 comments: