This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

להרוויח יותר מהאפליקציות שלכם עם StartApp [סטארטאפ]

| Wednesday, February 1, 2012
יזמים בתחום הסלולר מתלבטים כל הזמן כיצד הכי נכון עבורם למנף את האפליקציה (או האפליקציות) שהכינו ולייצר הכנסה. ישנם מודלים רבים אפשריים, כמו אלה המציעים למכור את האפליקציה בתשלום, או להעניק אותה בחינם עם אפשרויות שדרוג פנימיות, או עבודה עם באנרים (או כל סוג אחר של פרסום) בתוך האפליקציה.
אפליקציות בחינם

כעת, חברת StartApp הישראלית מעוניינת לעזור ולהציע ליזמים אפיק אפשרי נוסף לייצור הכנסה מהאפליקציה שלהם. החברה פיתחה SDK פשוט, שניתן לשלב בכל אפליקציה המפותחת לפלטפורמת אנדרואיד ומאפשרת למפתחים להרוויח מכל התקנה של האפליקציה (גם כאשר זאת ניתנת להורדה בחינם מה-Market).

הפתרון של StartApp מבוסס על מודל מוכר מעולם ה-Desktop שנקרא Paid Search שעובד בצורה דומה למודלים של סרגלי הכלים לדפדפנים במחשבים האישיים, בין היתר של חברות כמו קונדואיט ואחרות.

לאחר הוספת ה-SDK לאפליקציה, המשתמש הסופי יקבל אפשרות חיפוש חדשה באמצעות אייקון ייעודי, המוביל לדף הבית של מנוע החיפוש. כל חיפוש המתבצע דרך הכלים החדשים מייצר הכנסה, דרך הסכמים עם חברות נוספות, עבור StartApp, והיא המאפשרת לחברה לשלם למפתחים עבור כל התקנה של האפליקציה שלהם מראש, עוד לפני שהמשתמש החדש ביצע חיפוש כלשהו.
הצלחה אנדרואידית

מאז הושק המוצר באוגוסט 2011, ה-SDK של Startapp הצליח למצוא את דרכו אל יותר מ-850 אפליקציות, המותקנות אצל כ-30,000,000 משתמשים שונים. החברה עצמה, StartApp, הוקמה בדצמבר 2010 על-ידי גיל דודקביץ, המכהן כמנכ"ל החברה, ורן אבידן, המכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה והיא שמה לעצמה כמטרה לפתור את שתי הבעיות העיקריות בעולם האפליקציות – מודל ההכנסות ומודל הפצה ושיווק של האפליקציה. בדצמבר 2010 גייסה החברה השקעת סיד מקרן סידר הישראלית, בעקבותיה הצטרף לדירקטוריון החברה גל ישראלי, אחד ממייסדי הקרן ושותף מנהל בסידר.


Read more: newsGeek
QR: http://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=www.newsgeek.co.il/startapp-mobile-apps/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: