This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

עצלנות של מפתחים ואבטחת מידע - והפעם כיצד לעקוף את הבדיקה שטלריק עושים האם קניתם את המוצר

| Sunday, November 20, 2011
בפוסט הקודם הראיתי עד כמה מפתחים לא חושבים מספיק על כל הנושא של אבטחת מידע.
 
היום אני אראה משהו דומה ונראה עד כמה מפתחים כותבים לפעמים בצורה מגוכחת.
 
 
אחד הכלים החשובים ביותר בכל סביבת פיתוח - היא הפקדים של טלריק, בכל סביבה שבה אני עובד (win form, web, wpf, silverlight) אני משתדל שיהיה לי את היכולת להשתמש בפקדים שלהם.
 
כמובן שהפקדים עולים כסף (ובכלל לא זול - בסביבות 1000$ עבור סביבה אחת - אבל זה שווה כל שקל), חשוב שיהיה ברור שאני לא מעודד לגנוב אותם חלילה - מטרתי בפוסט זה היא רק להראות עד כמה חשוב לכתוב קוד נכון.
 
בימים אלו יצא לי לראשונה להשתמש בחבילה של wpf controls שלהם, ובכל הפעלה של האפליקצייה קבלתי את ההודעה המעצבנת הבאה:

Posted via email from Jasper-net

0 comments: