This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

גרופון סטייל: גרסה ליזמים

| Monday, April 11, 2011
חברת סטארטאפ חדשה בארצות הברית בשם LevelUp החליטה לקחת את הרעיון של רכישות קבוצתיות, בסגנון גרופון ואחרות, ולהתאים אותו לשוק יעד ספציפי – יזמים. החברה מציעה שלל רכישות שיעניינו יזמים, מעבר לרכישות ביקורים מוזלים בספא, ארוחות מוזלות, ודברים אחרים שמציעות המתחרות הגדולות בתחום.

המיזם החדש רץ בשלב זה כפיילוט, וזמין בערים בוסטון ופילדלפיה בלבד. בדומה למיזמי הרכישות הקבוצתיות האחרות, החברה מציעה לבעלי עסקים שונים להציע את השירותים שלהם במחיר תחרותי ביותר תחת תנאים של רכישה קבוצתית.

שירותים ליזם
בשונה ממיזמים אחרים, כאן יוכלו היזמים לרכוש שירותים חיוניים בעלות נמוכה משמעותית ממחירי השוק. בין היתר מציע המיזם רכישה קבוצתית של שעות ייעוץ משפטי במחיר נמוך, שעות ייעוץ חשבונאי עם יועצי מס או רואי חשבון, ועוד.

המיזם החדש יכול להיות משמעותי ביותר בעידוד תרבות של יצירת מיזמים עסקיים חדשים בנוף העירוני. ערים שבהן יופעל השירות יוכלו להציע ליזמים בתחומן את הכלים לפתיחת עסק ולהקמת הסטארטאפ שלהם בעלויות נמוכות בהרבה ממחירי השוק, וכך לעודד את שוק הכלכלה העירוני.

על רקע דברים אלה ניתן כמובן לציין את החשיבות של הקמת עסקים בתוך השטח העירוני, שכן העירייה או המועצה המקומית יכולה לגבות מיסים מאותם בתי עסק שבוחרים למקם את עסקיהם בתחומי אחריותה. מעבר לתשלום מיסים, שיגיעו אל אותה רשות מקומית, הקמת המיזמים בתוך תחומי העיר מייצר עוד מקומות עבודה בתוך העיר, שחלקם, לפחות, כנראה יהיו זמינים לתושבי העיר.

ציוץ מסן פרנסיסקו
אחת הדוגמאות הבולטות מהשבועות האחרונים הוא הדיון של סן-פרנסיסקו לגבי עתידה של חברת טוויטר בעיר. נכון להיום, טוויטר יושבת בשטח המוניציפלי של סן-פרנסיסקו, וברשות המקומית שקלו להעלות את המיסים שהם גובים מהחברה. החברה מצידה רמזה כי מהלך שכזה עשוי לעודד אותה לשקול לדלג למיקומים חלופיים. כפי שניתן לנחש, היות וטוויטר היא אחת מחברות האינטרנט הגדולות שיושבות בסן-פרנסיסקו, ברשות המקומית החליטו לאחרונה שלא להגדיל את נטל המיסים על החברה, ולאשר את צפי המיסים שלה לשש השנים הבאות. החלטתם זו אינה סופית, וצריכה עוד לעבור אישרור בהצבעה נוספת ולזכות בתמיכת ראש העיר.

Read more: newsGeek

Posted via email from Jasper-net

0 comments: