This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

הכירו את Tod: התקן שיקשר כל אובייקט אל הסמארטפון שלכם

| Wednesday, May 9, 2012
Inline image 1

כיום, נדמה שאתר קיקסטארטר התבסס כאפשרות גיוס הכספים הטובה ביותר עבור יזמים מתחילים, בעלי רעיון מהפכני וצורך לשנות את העולם.

הפעם, פרוייקט חדש תחת השם Tod מקווה לעשות בדיוק זאת – באמצעות סכום 'זעום' של 50,000 דולרים. אז מה בדיוק המוצר הזה עושה והאם כדאי לנו לממן אותו?

צפרדע כחולה
צוות בשם Rowdy Robot העלה לקיקסטארטר את הפרוייקט החדש שלו, המתוייג תחת השם Tod (שמבוטא כ-Toad). המוצר הוא התקן בלוטות' חיצוני, המסוגל להתחבר עם מכשירים תומכים כגון אייפון 4S, דרויד רייזר, HTC ONE X ועוד – כל עוד הם תומכים בתקן בלוטות' 4.0.

עד כה, נשמע כמו מוצר ממוצע – אך הרעיון העומד מאחורי הפרוייקט הוא לאפשר למשתמשים לחבר גם מוצרים 'מהעולם האמיתי' אל המכשירים הסלולריים שלהם. החיבור נעשה באמצעות חיישני קירבה המזהים אובייקטים ממרחק של כמטר וחצי ומתחברים לאפליקציית Tod על גבי הסמארטפון של המשתמש. כך, יוכלו למצוא היכן החנו את מכוניתם, לוודא שלא משאירים את המפתחות במשרד ואפילו להיות מודעים כאשר רקסי הקטן יוצא מטווח הקליטה שלהם.

בפועל, לאחר הרכישה כל מה שהמשתמש יצטרך לעשות הוא להצמיד את ההתקן אל האובייקט המתאים – וזהו. Tod מגיע עם סוללת מטבע שיכולה לרוץ במשך שנים (או לפחות כך טוענת החברה) ומוכנה להגיב ברגע שהמשתמש יתקרב אליה.

Read more: newsGeek
QR: Inline image 2

Posted via email from Jasper-net

0 comments: