This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

דירוג 100 החברות הטובות ביותר בישראל; מי בראש?

| Sunday, May 6, 2012
במסגרת דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן, שנערך על ידי חברת BDI בשיתוף עם עיתון דה מרקר מסתמן כי חברות ההייטק נכנסו לעשיריה המובילה ודחקו את חברות התקשורת החוצה.

הסקר התבסס על מספר קריטריונים ביניהם שכר, יחסי עבודה, יציבות תעסוקתית ועוד. אז מי הגיע למקום הראשון? איזה תחום שולט? ומה כדאי לכם להתחיל ללמוד כדי למצוא את עבודת החלומות?

בראש הטבלה: תחום ההיי-טק
זוהי השנה השמינית בה מתפרסם דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל, במסגרתו נערך סקר בקרב אוכלוסיית המועסקים, הבודק ומשקלל את הפרמטרים החשובים ביותר לעובד הישראלי בעת בחירת מקום עבודה. השנה, ניתן לראות מגמה ברורה בה העובד הישראלי מעדיף את חברות ההייטק והטכנולוגיה, בניגוד לשנים קודמות בהן חברות התקשורת כיכבו בראש הטבלה.

אותן חברות טכנולוגיה תופסות כ-50 אחוזים מעשרת החברות הנחשקות ביותר המופיעות בראש הטבלה. עוד מסקנה ברורה מהסקר היא שהשיקול החשוב ביותר עבור העובדים הוא תנאי השכר – ורק לאחר מכן יחסי עבודה טובים ויציבות תעסוקתית.

בשנה החמישית ברציפות, מככבת חברת אינטל בראש הטבלה בתור המקום הטוב ביותר לעבוד בו. אחריה ניתן למצוא את חברת החשמל, חברת טבע, HP ישראל ומיקרוסופט ישראל – כאשר האחרונה רשמה עלייה משמעותית של שישה מקומות, לאחר ששנה שעברה הייתה מדורגת במקום ה-11 בטבלה. 

בנק הפועלים מופיע במקום השישי וגוגל ישראל, למרות שקפצה 18 מקומות מאז שנה שעברה, מופיעה רק במקום השביעי. אחריהן מופיעות בהתאמה, בנק לאומי ואמדוקס. החברה הסוגרת את 'העשירייה הפותחת' היא קבוצת שטראוס – שהגיעה למקום העשירי הטוב ביותר לעבוד בו.

Read more: newsGeek
QR: Inline image 1

Posted via email from Jasper-net

0 comments: