This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

10 טיפים שיהפכו אותך ממהנדס תוכנה למותג

| Wednesday, June 8, 2011
אתה מהנדס התוכנה הכי טוב בחברה. את מרוויחה מצויין ואת המשבר האחרון עברת בקלילות, אפילו יותר משאר התעשייה. אני לא הולך ללמד אותך איך לתכנת. יותר מכך נראה שאתה יכול להעביר הרצאה לא רעה בכלל על ניהול צוות, פיתוח ב – Java או .Net או על Design Patterns. אבל מה הלאה?

הנתונים שבידינו מראים כי לא לעולם חוסן. מחר אולי תחפשו עבודה חדשה, תרצו קידום או העלאה יפה. מי ערב שזה יסתדר? איך תוכל להפוך ממנהל טוב ומפתח מצויין לאדם שציידי ראשים מחפשים אותו בג'ונגל? איך תוכלו לעבור בקלות את משבר גיל ה – 40? ומי יודע, אולי תגייסו סכום יפה לסטארט אפ חדש…

התשובה נשמעת מסובכת לכאורה, למה שיחפשו אותי? למה שירצו דווקא אותי? אבל בפועל אם נתסכל ימינה ושמאלה נגלה שיש לא מעטים שעברו את המכשול הזה ונחשבים למומחים. אם תעקבו אחרי הטיפים הבאים, סיכוי טוב שתוכלו להצטרף לאותם מומחים שעולים בראשכם עכשיו.

אם הם יכולים, אז אתם בוודאי יכולים!

10 טיפים שיהפכו אתכם מסתם מהנדסי תוכנה למותג
מיקוד

לפני שאתם רצים לפרסם, לכתוב ולהרצות, שבו מספר דקות עם עצמכם ו/או אנשים שאתם סומכים עליהם והחליטומה אתם רוצים לעשות בחיים? או יותר נכון, במה אתם באמת טובים? השאלה הזאת לכאורה נראית קשה, אבל בפועל היא די פשוטה: חשבו רגע מתי אמרו לכם שעשיתם עבודה מדהימה ואתם הפטרתם אותם באמירה שזה באמת משהו קטנטן. אם יש משהו כזה (ואני מבטיח לכם שיש) זהו הדבר שמבדיל אתכם מהשאר! זה הדבר שבו יש לכם את הערך המוסף הגדול ביותר, כיוון שאתם עושים בקלילות דברים שנראים מסובכים לאנשים אחרים. הבנתם מהו הדבר הזה? זה באמת מעניין אתכם? הייתם רוצים לעשות אותו גם בעוד חמש שנים? אם כן, אפשר לעבור לטיפים הבאים!

לינקדאין

מי שמחפש אותך בענייני עבודה יחפש אותך קודם כל שם, לכן רצוי לשמור על פרופיל נקי, שם תקין באנגלית (moshe kaplan לדוגמה היא צורה לא טובה, רצוי מאוד להתחיל שמות עם Capital Letters), חברות בקבוצות רלוונטיות שיציגו את תחומי העניין שלך (איך אתה עדיין לא חבר בקבוצת Agile או SCRUM?).

רשתות חברתיות אחרות

אמנם אנחנו חושבים על Twitter ו – Facebook כמקום שבו אנחנו מנהלים את החיים הפרטיים שלנו. אבל בפועל אם נסתכל על רשימת החברים שלנו, נגלה שרבים מהם מלווים אותנו משלבים שונים בחיים שלנו, חלקם מהחיים המקצועיים וחלקם ממעגלים עסקיים רחבים יותר. קראת מאמר טוב? יש לך טיפ מצויין? שתף את החברים שלך, ויתכן שאחד מכם יזכור את זה.

שיפור תוצאות החיפוש עליכם ב – Google

מתברר  ש – Linkedin הוא לא אתר הפרופילים היחיד באינטרנט. יש אתרים נוספים כדוגמת CrunchBase, VisualCV ו – ZoomInfo שמומלץ להשקיע כמה דקות כדי למלא בהם את קורות החיים שלכם. הסיבה המרכזית לעשות את זה, היא שהאתרים הללו מאפשרים לכם לעצב את תוצאות החיפוש על השם שלכם, כך שהתוצאות הראשונות יהיו התוצאות שאתם רוצים שיראו.

הרצאות

Read more: newsGeek

Posted via email from Jasper-net

0 comments: