מאז יוני שנה שעברה, כל העולם מדבר על הדור הבא של בקרי השליטה, או שמא נאמר, העולם שללא בקרי השליטה. מאז החשיפה של פרויקט נאטאל על-ידי מיקרוסופט בתערוכת E3 ביוני שעבר, אשר הביאה את עולם הזיהוי התנועהוהממשק הטבעי מהמדע הבדיוני למציאות, העולם כולו מדבר על הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה ועל הדברים שאפשר לבצע איתה. כבר בעת ההכרזה, היו דיבורים על מספר חברות ישראליות המעורבות בבניית המערכת החדשה, אך אף אחת מהן לא הזכירה את חברה קטנה העוסקת בתחום בשם Omek Interactive. ג'נין קוטלירוף, מייסדת החברה הציגה ב-Techonomy את רכיב תוכנה המפותח בחברה בשם Shadow SDK, המקשר בין מערכות החומרה ומצלמות העומק עליהן מבוססת מערכת השליטה במערכות דוגמת נאטאל ובין האפליקציות והמשחקים שאמורים להשתמש ביכולות של המערכת. תשתית התוכנה של Omek הם בעצם סוג של Middleware אשר נועד לבצע את התרגום בין התנועות המתקבלות מהמצלמות והחיישנים ובין מערך השליטה הסטנדרטי של האפליקציה או המשחק, כך שבפועל ניתן יהיה לבצע הסבה של משחק רגיל למשחק הנשלט על-ידי מערכת זיהוי תנועה ללא הצורך לשכתב את הקוד בצורה משמעותית.
Read more: newsGeek
0 comments:
Post a Comment