This is a mirror of official site: http://jasper-net.blogspot.com/

פיתוח אפליקציות לחנויות eBay עם 3Dsellers [סטארטאפ]

| Sunday, September 4, 2011
3dsellers-logo-PR.png

הסטארטאפ הישראלי 3Dsellers פועל בזירה מעניינת וייחודית, ומפתח אפליקציות המובססת על הפלטפורמה של חברת eBay. ענקית הקמעונאות, המאפשרת לכל אחד לפתוח חנות ווירטואלית ולהציע את מרכולתו למכירה באמצעות רשת האינטרנט, מאפשרת למפתחים לייצר תוספים לחנויות שלהם. 3Dsellers היא אחת השחקניות הישראליות בשוק הזה.
פתרונות תוכנה למוכרים

החברה בחרה להתרכז בפיתוח אפליקציות שישפרו את הקשר של החנויות המקוונות באיביי עם הרוכשים, ואפילו יותר חשוב, עם קהל הרוכשים הפוטנציאליים. שיפור הקשר הזה עשוי לעזור להפוך יותר רוכשים פוטנציאליים לרוכשים בפועל של המוצרים הנמכרים בחנות.

כדי לעשות את זה, החברה מציעה היום כמה אפליקציות שונות, המציעות כל אחת הוספת רובד נוסף לחנות הווירטואלית שלכם באיביי. האפליקציה הראשונה היא אפליקציית צ'אט חי, הראשונה והיחידה באיביי, המאפשרת לנציגים מהחנות הווירטואלית להתכתב עם גולשים באתר ולהשיב להם על שאלות. האפליקציה שלהם יודעת להתממשק עם מערכות ה-IM הגדולות, כגון Google Talk, Yahoo, MSN ו-ICQ.

אפליקציה פופולארית נוספת של החברה היא אפליקציה להמרת מט"ח. לאחר התקנתה בעמוד של החנות הווירטואלית, היא מאפשרת לגולשים לחשב מהר וביעילות כמה עולה המוצר במט"ח לפי בחירתם.

החברה מפעילה גם אפליקציה חברתית, אשר מאפשרת למוכרים השונים באיביי להתקין אותה בחנות שלהם, ודרכה יכולים המשתמשים לשתף אנשים אחרים ברכישות שלהם באתר. אפשרויות השיתוף כוללות את רשתות פייסבוק וטוויטר, ומאפשרות למבקרים להמשיך את האינטראקציה שלהם עם הרשת החברתית גם כשהם קונים באתר, ומשלבת את הרכישה בתוך העולם הווירטואלי של המבקרים, בין אם הם מנהלים חשבון ציוצים בטוויטר או פייסבוק.

Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/3dsellers-ebay-apps/

Posted via email from Jasper-net

0 comments: